Formular pentru solicitare informatiiTip solicitare:- Selectaţi tip de solicitare -Solicitare informaţiiReclamaţie administrativă (întârziere răspuns)Reclamaţie administrativa (răspuns negativ)CătreStimate domnule/Stimata doamna:Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public. Doresc sa primesc o copie de pe urmatoarele documente (petentul este rugat sa enumere cat mai concret documentele sau informatiile solicitate):Sunt dispus sa platesc taxele aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (daca se solicita copii in format scris).Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public, intrucat la cererea numarul:din datanu am primit informaţiile solicitate în termenul legal, stabilit de lege.am primit un răspuns negativ.Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public din urmatoarele considerente:Doresc ca informatiile solicitate sa imi fie furnizate, in format electronic, la urmatoarea adresa de e-mail (optional):Prin acest apel solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informatiile de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat. Va multumesc pentru solicitudine,Numele si prenumele petentului:Adresa petentuluiProfesia (optional)Telefon:Fax (optional): Înregistrarea solicitării: Solicitarea va fi validată printr-un mesaj de confirmare la adresa de e-mail menționată de solicitant și va conține un numar de înregistrare în registru. Acordul GDPR: Sunt de acord ca acest site să stocheze informațiile trimise de mine, astfel încât să poată răspunde la solicitarea mea.Trimite